jodoh mase kecil-kecil...=)


.



mmm...aku ingat ini cuma hanya dalam cerita-cerita atau hikayat purba kala. Rupa-rupanya betul2 berlaku kat diri aku...ngeee...percayakah sewaktu zaman kecil-kecil dan kanak-kanak riang dulu rupa-rupanya ader cerite di sebalik jodoh nih. Aku baru tau bila mak mule membuka hikayat cerite...mase kecil-kecil dulu rupe-rupeyer aku telah dijodohkan. mmm...barangkali itu perjanjian mak ayah kite mase kite kecil-kecil dulu katanya mau dijodohkan aku dengan anaknya. Nanti katenye kalo aku sudah dewasa senang cerite sudah layak untuk berkahwin mereka akan kahwinkan anak masing-masing...mmm..tapi mak kate..mungkin itu bukan jodohku sebab impian tuh tak tercapai. Mak kate bakal jodohku itu sudah tiada dan sudah pergi mengadap Ilahi kerna accident...Innalillah...jadi baru aku tau ceritera ini kerna baru sekarang mak bagitau pada aku..rupa-rupanya begitu cerita di sebalik jodoh ini...

Your Reply